Wrona | Jibb Jam Łódź

Name:

Komentarze:

15.07.2008, 14:03 :: 77.112.40.122
radek-en
kozak

07.04.2008, 20:13 :: 212.76.37.172
adas
koszałek opałek.

06.04.2008, 20:01 :: 83.6.202.66
piotrmelnik
Jibb Jam Łódź

06.04.2008, 18:38 :: 83.30.167.214
stolik
fajne, gdzie to zrobiłeś, gdzie śnieg?

06.04.2008, 18:34 :: 89.76.104.157
tasiek
dawaj wiecej fot

06.04.2008, 12:55 :: 83.6.202.66
piotrmelnik
mogę Ci na maila wysłać, bo mam tylko jedną Twoją fotę, napisz na gg (jest podnae na samym dole bloga)

06.04.2008, 12:45 :: 62.121.64.11
Brandon
Bedzie wiecej, czy trzeba prosic na mejla ?

06.04.2008, 00:38 :: 87.206.144.36
kali
GO by sie przydało wieksze, ale stylowa jest

05.04.2008, 21:00 :: 217.17.44.62
kris
hehe Wrona daj mi wogole gg do siebie?:D

05.04.2008, 20:52 :: 83.28.63.205
wrona
Też nic nie zrobiłem :] ale koleżka Zielony sadził stylowe triczki!

05.04.2008, 19:24 :: 217.17.44.62
kriss
dobrze ze mnie nie bylo bi i tak nic bym nie zrobil..

05.04.2008, 17:46 :: 89.76.104.157
tasiekichuj
fajne swiatlo w koncu nie za ciemne;p;p i ogolnie fajnie wyszlo szkoda moze ze kadr taki zwykly troche